1.11.2011

Viejos amigos





































KÄÄNNÖS:
Miguel: - Hei Patricia! Miten menee?
Patricia: - Miguel! Hyvää päivää!

Miguel: - Missä työskentelet nykyään?
Patricia: - Työskentelen sairaalassa, olen lääkäri.

Patricia: - Mutta sinä... Onko sinulla lapsia?
Miguel: - Kyllä. Meillä on yksi tytär. Tyttäremme on kuusi vuotta vanha.
Patricia: - Hän on kaunis. Poikani on kuusi myös.

Patricia: - Oletko naimisissa?
Miguel: Olen eronnut. Entä sinä, oletko...?

Tarjoilija: - Hei. Mitä Te haluatte?
Miguel: - Minä...Minä... Yksi olut, kiitos...

Myöhemmin:
Miguel: - Yksi olut! Ei, kaksi olutta!

Patricia: - Miguel.
Miguel: - Sinä ja minä...Me...
Patricia: - Miguel!

Patricia: - Tässä on aviomieheni Jesús.
Tarjoilija: - Hauska tavata.
Miguel: - Sinun aviomiehesi? Anteeksi, minun täytyy mennä...

1 kommentti:

Annika kirjoitti...

Hauska idea blogilla :D Itekin oon nyt pari vuotta opiskellut espanjaa, joskin tosi laiskasti (kansalaisopistossa otetaan liian rennosti, olisi pitänyt mennä iltalukion kursseille, olisi vähän suurempi motivaatio). Näyttää ettet ole tämän vuoden puolella blogia päivitellyt, mutta olisi kiva lukea enemmänkin.